Handla i E-butiken

Du köper en produkt eller tjänst genom att klicka på knappen ”Köp”. När du klickar på knappen ”Köp” öppnas ett nytt fönster och du kommer till vår E-butik hos Sveriges Trafikutbildares Riksförbund (STR). I vår E-butik kan du betala med kontokort som är anslutna till Visa eller MasterCard. Vi samarbetar med DIBS Payment Services som hanterar alla våra betalningstransaktioner. Om du vill anmäla dig till en utbildning eller kurs ska du klicka på knappen ”Boka” för att komma till vår bokningssida.

Vill du veta hur vår E-butik fungerar ska du klicka på länken ”Så här fungerar E-butiken” i den högra kolumnen (om du använder en dator) eller längre ned på sidan (om du använder en smarttelefon).

Du kan ladda ner vår kompletta prislista genom att klicka här (PDF).

Vi vet av erfarenhet att man inte alltid kan betala hela körkortsutbildningen direkt. Därför erbjuder vi räntefria delbetalningar upptill 24 månader via Wasa Kredit eller Resursbank. Vänligen kontakta vår reception för mer information och ansökan.

Produkt Pris
Stort paket
Paketet innehåller: Bokpaket B, studiehäfte, datatester, riskutbildning 1, 10 x 80 minuters körlektion, halkbana (risk 2), lånebil vid framkörning inklusive 80 minuters körlektion.
15 950:-
Premium
Paketet innehåller: Elevcentralen Premium, riskutbildning 1, 10 x 80 minuters körlektion, halkbana (risk 2), lånebil vid framkörning inklusive 80 minuters körlektion.
15 950:-
Syntest för körkortstillstånd
Syntest för körkortstillstånd.
150:-
Bokpaket B
Paketet innehåller: Trafikens grunder, Köra bil, Vägmärken och vägmarkeringar, Vägmärkestest samt en axelväska.
550:-
Körkortsboken Engelska
Körkortsboken på engelska.
650:-
Lättlästa körkortsboken
Lättlästa körkortsboken.
500:-
Datatester
Obegränsat antal datatester via Internet under en 6 månaders period från inköpsdatum.
600:-
Bok + Tester
Paketet innehåller: Bokpaket B och datatester via Internet.
950:-
Teorihjälp muntlig
1 x 90 minuters individanpassad teorilektion med speciallärare för elever med läs- och skrivsvårigheter.
900:-
Elevcentralen Premium
Elevcentralen Premium är ett nytt modernt utbildningsmaterial för hela din körkortsutbildning. Du kan bl.a läsa eller lyssna på körkortsboken, se filmer och göra olika interaktiva övningar.
1 495:-
Körlektion 80 min
1 080:-
Kvälls/helg tillägg
Tilläggsavgiften på 150 kr tillkommer på varje 80 minuters körlektion efter 18.00 på vardagar och på helger.
150:-
80 min kväll/helg
Inklusive tilläggsavgift på 150 kr för övningskörning efter 18.00 på vardagar och på helger.
1 230:-
Körlektion 160 min
2 160:-
5 x 80 min
Observera att en tilläggsavgift på 150 kr tillkommer på varje 80 minuters körlektion efter 18.00 på vardagar och på helger. Du sparar 200 kr.
5 200:-
10 x 80 min
Observera att en tilläggsavgift på 150 kr tillkommer på varje 80 minuters körlektion efter 18.00 på vardagar och på helger. Du sparar 700 kr.
10 100:-
Lån av B* vid prov
Inklusive en 80 minuters körlektion före körprovet tillsammans med din trafiklärare.
2 100:-
Introduktionsutb/handledarkurs
Priset är per person och inklusive studiematerial, kaffe/te och smörgås.
450:-
Riskutbildning 1 (riskettan)
Inklusive studiematerial, kaffe/te och smörgås.
650:-
Halkbana (risk 2)
Praktisk utbildning på halt underlag. Inklusive lån av trafiklärare och bil.
2 200:-
BE paket
Paketet innehåller: Syntest för körkortstillstånd, 3 x 80 minuters körlektion, BE-boken, bokpaket B, datatester via Internet samt lån av bil, släp och trafiklärare vid körprovet.
8 350:-
B96 paket
Paketet innehåller: 3 x 80 minuters körlektion, BE-boken samt lån av bil, släp och trafiklärare vid körprovet.
6 850:-
AM paket
Komplett mopedutbildning inklusive teorikurs, övningskörning och studiematerial.
6 600:-
Klass II
Komplett mopedutbildning inklusive teorikurs, studiematerial och examination.
3 000:-

Sidslut